Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Zapraszamy na naszego Facebooka ⇒

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1.Reklamacje dotyczące wad Towaru Konsument powinien kierować na adres Sprzedawcy   w formie pisemnej. O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres mailowy: [email protected]

2.Konsument może skorzystać z dostępnego na stronie sklepu dokumentu „Formularz Reklamacji” do pobrania tutaj.

3.Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Konsumenta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.

4.Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni.

Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.

5.Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania zgodnie z żądaniem Konsumenta.

6.Zapewniamy możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami.



Witryna stworzona na platformie